چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیش از سه هزار فلسطینی در مراسم تشییع پیکر یک کودک دوازده ساله‌ای در نعلین که در تظاهراتی علیه دیوان حایل به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود، شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نعلین شرکت‌کنندگان در این مراسم که از رام‌الله تا روستای فلسطینی محل شهادت این کودک به نام احمد محمد موسی آمده بودند، شعارهای در ادامه مبارزه سر می‌دادند.

به گفته شاهدان حدود ده دستگاه خودرو زرهی ارتش اسرائیل نیز در ورودی این روستا مستقر شده بود اما هیچ درگیری به وقوع نپیوست.

رفیق حسینی مشاور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی که در این مراسم حضور داشت اعلام کرد آنچه به وقوع پیوست جنایت واقعی علیه یک کودک است.

وی افزود ارتش اسرائیل با اقدامات خود در نعلین و در سایر مناطق کرانه باختری رود اردن تلاش می‌کند همه فرصت‌های صلح یا راه حل به منظور تشکیل دو کشور را نابود کند.

به گفته صلاح الخویجه عضو کمیته نعلین علیه دیوار حایل، درگیری‌هایی عصر روز سه‌شنبه در نعلین در نزدیکی رام‌الله بین تظاهرکنندگان و نظامیان اسرائیلی رخ داد و نظامیان اسرائیل با گلوله‌های واقعی به سوی تظاهرکنندگان شلیک کردند.

کد خبر 59407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز