تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی به ترتیب با غلبه بر لیورپول و بورسیا دورتموند به جمع ۴ تیم برتر اروپا راه یافتند. با این حال در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها دو تیم از انگلیس حضور دارند.

رئال لیورپول

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، در شب دوم از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در آنفیلد میزبان رئال مادرید بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار رفت را رئالی‌ها با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بودند و با این نتیجه شاگردان زیدان موفق شدند راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند و شاگردان کلوپ از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر بازماندند.

در دیگر دیدار این مرحله بورسیا دورتموند در ورزشگاه زیگنال ایندوناپارک میزبان منچسترسیتی بودند و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

زنبورها ابتدا توسط بلینگهام در دقیقه ۱۵ جلو افتادند اما در ادامه محرز ۵۵ از روی نقطه پنالتی و فودن ۷۵ برای سیتی گل زدند تا نتیجه دیدار رفت رقم بخورد.

دیدار رفت در اتحاد با پیروزی دو بر یک سیتیزن‌ها به پایان رسیده بود و شاگردان پپ با نتیجه ۴ بر ۲ در مجموع راهی دور بعد شدند.

شب گذشته هم تیم‌های پاری سن ژرمن و چلسی به ترتیب با غلبه بر تیم‌های بایرن مونیخ و پورتو به جمع ۴ تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

طبق قرعه‌کشی در مرحله نیمه‌نهایی رئال مادرید با چلسی روبه‌رو می‌شود و پاری سن ژرمن هم به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

مرحله نیمه‌نهایی ۷ و ۸ اردیبهشت و دیدار برگشت ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت است.

کد خبر 595211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha