اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه صبح امروز در جریان نشست خبری خود برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

بادامچیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بادامچیان درباره شرایط کشور و جناح های سیاسی در آستانه انتخابات، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آرامش خوبی در کشور حاکم است و درگیری ها و برخوردها آنچنان تند و نگران کننده نبوده و برخوردها در حد معمول است. ائتلاف های مختلف هرکدام به کار مشغول هستند و وارد فضای تخریب نشده‌اند.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری بنای ما بر این است که به همه کاندیداها احترام بگذاریم و فضای توهین و تخریب ایجاد نشود. قاعده این است که مسئولیت احراز صلاحیت نامزدها برعهده شورای نگهبان است و باید به قانون التزام داشته باشیم. هیچ لزومی ندارد نامزدها یکدیگر را تخریب کنند. شورای نگهبان درخصوص صلاحیت ها تصمیم می‌گیرد.

بادامچیان همچنین گفت: ما به عنوان حزب وارد شدیم و به دولت حزبی با پشتوانه حزبی معتقد هستیم. ما قصد رقابت نداریم و می‌خواهیم خودمان را به مردم عرضه کنیم و اثبات کنیم که یک حزب توانا و با برنامه می‌تواند دولت تشکل دهد و به مردم نیز پاسخگو باشد. اگر فرد به صورت شخصی کاندیدا شود، نتیجه‌اش همین دولت هایی می‌شود که اعضای کابینه با یکدیگر درگیر می‌شوند اما حزب از نیروهای حزبی توانا که کارآزموده هستند، استفاده خواهد کرد.

کد خبر 596381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha