مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص مبلغ ۶میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان کتابخانه عمومی روستای بردپهن زیلایی در شهرستان مارگون خبر داد.

پی

به گزارش همشهری آنلاین، یاسر رحیمیان گفت: کلنگ احداث کتابخانه عمومی روستای بردپهن زیلایی در شهرستان مارگون با زیربنای ۱۲۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۷۰ مترمربع در سال ۹۸ به زمین زده شد که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت کاری داشته است.

رحیمیان ضمن تقدیر از حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دارا کریمی‌نژاد، مدیرکل وقت دفتر امور روستایی استانداری، اظهار کرد: در دیدار استاندار و مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری با محمد امید، معاون روستایی رئیس‌جمهور کشور، مبلغ ۶میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات و توسعه روستاهای کشور برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اختصاص یافت. امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این کتابخانه را تکمیل و به مردم فرهنگ‌دوست روستای بردپهن زیلایی اهدا کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: بخش زیلایی در یکی از محروم‌ترین مناطق شهرستان مارگون قرار دارد که در دو روستای آن به نام‌های موشمی سفلی و بردپهن کتابخانه عمومی تأسیس شده است، با تکمیل ساختمان کتابخانه روستای بردپهن، علاوه بر ساختمان جدید و استاندارد کتابخانه، شاهد محرومیت‌زدایی فرهنگی در این منطقه خواهیم بود.

کد خبر 596452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha