نقش‌آفرینی ناخواسته رودی جولیانی در فیلم سینمایی «بورات ۲» به کارگردانی ساشا بارون کوهن یک جایزه تمشک طلایی به عنوان بدترین بازیگر سال هالیوود برای او به ارمغان آورد.

تمشک طلایی

به گزارش همهشری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، وکیل شخصی دونالد ترامپ و شهردار پیشین نیویورک که یکی از نامزدهای بخش بدترین بازیگر نقش مکمل مرد در جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۱ بود، توانست تمام رقیبان خود را کنار بزند و بدترین بازیگر سال لقب بگیرد. ۱۹۰۷ رای‌دهنده از بیش از ۱۰ کشور با آرای خود بدترین‌های سال هالیوود و برندگان جوایز تمشک طلایی را برگزیدند.

«اثبات مطلق» به کارگردانی مایک لیندل، کارآفرین و سرمایه‌دار نزدیک به ترامپ با موضوع ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جایزه بدترین فیلم سال را برد و خود لیندل جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد را به دست آورد.

«موسیقی» به کارگردانی سیا و بازی کیت هادسن در نقش یک دختر جوان مبتلا به اوتیسم در مجموع با بردن سه جایزه تمشک طلایی از جمله بدترین بازیگر زن و بدترین کارگردان موفق‌ترین فیلم سال در میان بدترین‌های سال سینما شد.

جوایز تمشک طلایی هر سال به بدترین‌های سال هالیوود اعطا می‌شود و جایزه‌ای است که در برابر جوایز اسکار برای بهترین‌های سینما قرار دارد. برندگان تمشک طلایی یک روز پیش از برگزاری مراسم اسکار معرفی می‌شوند.

کد خبر 597090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha