سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هفته نخست هشتمین دوره مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با این نتایج پایان یافت:

استقلال تهران در هفته نخست از هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر در برابر ابومسلم مشهد دو بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال استقلال اهواز مقابل میهمان خود تیم پگاه گیلان به تساوی دست یافت. استقلال اهوازو پگاه گیلان درورزشگاه تختی اهوازمقابل یکدیگرصف آرایی کردند که درپایان دوتیم به تساوی یک-یک دست یافتند.

تیم فوتبال مقاومت شهید سپاسی شیراز مغلوب میهمان خود فولاد خوزستان شد. تیم فولاد خوزستان با تک گل دقیقه 56 رضا طاهری تیم مقاومت شهید سپاسی را شکست داد
تیم ملوان انزلی عمیزبان تیم راه آهن بود که دراین دیدار راه آهن با نتیجه یک برصفر میزبان خود ملوان را شکست داد. تنها گل این دیداررا سهراب انتظاری دردقیقه 80 برای راه آهن به ثمررساند.

تیم فوتبال پیام خراسان رضوی مقابل میهمان خود برق شیراز تن به شکست داد. مسابقه بین این دو تیم با نتیجه 2 بر 1 بسود تیم برق شیراز پایان یافت. گلهای این دیدار را اشپی تیم آرفی برای پیام خراسان و مهدی شیری و ستار زارع برای تیم برق شیراز وارد دروازه حریف کردند. این بازی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

تیم فوتبال صبای قم در نخستین گام خود برابر مهمان خود متوقف شد. صبا باتری در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف پیکان قزوین رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. دراین دیدار ابتدا محمدرضا طهماسبی در دقیقه41 نیمه اول مهمان را پیش انداخت و در ادامه صبا باتری با گل دقیقه87 فریدون فضلی توانست از شکست خانگی رهایی یابد.

تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی آغاز کرد و در ورزشگاه فولاد شهر یک بر صفر مهمان خود صنعت مس کرمان را شکست داد.تک گل ذوب آهن را مصطفی صالحی نژاد در دقیقه 23 به ثمر رساند

تیم‌های فوتبال پاس همدان و سپاهان اصفهان هم  در مجموعه ورزشی قدس همدان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه مساوی صفر - صفر خاتمه یافت.

کد خبر 59932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز