تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل شاهین بندرعامری دسته دومی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های شاهین بندرعامری و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه چهار بر یک حریف دسته دومی خود را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

شاگردان رضا نظر زاده متعلق به بندرعامری هستند که روستایی از توابع تنگستان استان بوشهر محسوب می‌شود. این تیم در مراحل قبلی  ابتدایی جام حذفی با توجه به انصراف نیروی زمینی و شهرداری آستارا توانست خود را به مرحله یک شانزدهم نهایی رساند و در این مرحله هم موفق شد در ضربات پنالتی استقلال ملاثانی را مغلوب کند اما در نهایت با توجه به باخت به سرخ‌پوشان پایتخت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه سه بر صفر از سد مس نوین کرمان گذشته بود. 

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقایق ۶ و ۸۶، احمد نوراللهی ۶۲ و مهدی ترابی در دقیقه ۷۹ گلزنی کردند و میلاد دریانوردی در دقیقه ۳۶ تک گل تیمش  را برای شاهین بندرعامری وارد دروازه پرسپولیس کرد.

این دیدار را پرسپولیس هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد و به گل رسید. در دقیقه ۶ سعید آقایی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال روی دروازه فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد و این بازیکن هم با یک ضربه سر گل نخست را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

اما در دقیقه ۳۶، روی حرکت خوب سفیدپوشان شاهین، میلاد دریانوردی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد تا نیمه اول با تسا.وی دو تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم ودر دقیقه ۶۲، روی ارسال احسان پهلوان  که از سمت چپ انجام شد، احمد نوراللهی با یک ضربه سر دروازه شاهین  بندرعامری را باز کرد اما این پایان کار نبود و

در دقیقه ۷۸ هم وحید امیری در برخورد با مدافع شاهین نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. مهدی ترابی هم با استفاده از این فرصت گل سوم تیمش را به  ثمر رساند. در شرایطی که بازی به دقایق پایانی نزدیک شده بود روی یک پاس در عمق مهدی عبدی با دروازه‌بان شاهین تک به تک شد و توانست بایک ضربه پای راست دروازه این تیم را باز کند.

کد خبر 602003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha