همشهری آنلاین: رییس مجلس در بیست و چهارمین همایش سراسری مسئولان و دهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران در زمینه دشمن شناسی ورزیدگی داشته و خود را با مسئولیت هایش در این زمینه وفق داده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی با بیان این که اکنون در اوضاع متفاوتی قرار داریم گفت: اکنون حریف اصلی یعنی امریکا و رژیم صهیونیستی وارد میدان شده اند و نکات برجسته ای که این مسئله برای ما دارد این است که حریف با پیچیدگی عمل می کند، مصاف سالمی ندارد، خط و حدود مشخص نیست و طرف مقابل از شگردهای مختلفی استفاده می کند.

دکتر علی لاریجانی با اشاره به اینکه تاکتیک های دشمن چندوجهی است و به لحاظ عملیات نرم روش‌های متفاوتی را پیگیری می کند افزود: دشمن به لحاظ رفتارهای منطقه‌ای و بین‌المللی نیز روش‌های مختلفی دارد که از آن جمله استفاده ابزاری گسترده از نهادهای بین المللی مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تأثیرگذاری کشور در منطقه و تغییر تراز سپاه از یک سو و مواجه شدن امریکایی ها با بن بست راهبردی در منطقه، شرایط جدیدی را به وجود آورده است که به همین میزان نیز مخاطبان زیاد شده‌اند.

لاریجانی توجه به وحدت ملی در کشور را بیش از هر زمان دیگری مهم دانست و تأکید کرد: سپاه همچنان نگاه عمیق خود را به مسائل ادامه بدهد و دشمن شناسی را به میان مردم ببرد تا مردم نیز هوشیار شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی مناقشات حاشیه‌ای را سم مهلکی برای کشور دانست و گفت: شما باید داهیانه رفتار و اقدامات دشمن را رصد کنید و تاکتیک های هوشمندانه را در مقابله با آن به کار ببرید. 

کد خبر 60276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز