شهردار منطقه ۷ از اختصاص ۲ مرکز برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهروندان در این منطقه با هدف قطع زنجیره کرونا خبر داد.

واکسیناسیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده، مجموعه ورزشی ساعی واقع در میدان سپاه و دانشکده توانبخشی واقع در بیمارستان امام حسین (ع)، برای واکسیناسیون عمومی شهروندان اختصاص یافت تا از تجمع در مراکز بهداشتی جلوگیری شود.
حاجوی تصریح کرد: از آنجاکه تجمع باعث انتشار و انتقال ویروس می شود از همین رو اختصاص مراکز ویژه می‌تواند از ازدحام افراد مراجعه‌کننده برای تزریق واکسن کاسته و به ایمنی شرایط واکسیناسیون کمک کند.
شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه ۴۰۰ نفر از سالمندان برای تزریق واکسن به این دو مرکز مراجعه می کنند، گفت: در مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا یک پزشک و اورژانس ۱۱۵ علاوه بر همکاران مراقب سلامت و مسئول تزریق واکسن مستقر هستند تا در صورت بروز عوارض احتمالی در سالمندان واکسینه شده، مراقبت های لازم از آنان انجام شود.
به گفته او شهروندان می‌توانند طبق اعلام رده‌های سنی و دیگر شرایط مورد نظر وزارت بهداشت، با در دست داشتن کارت ملی برای دریافت واکسن به این مرکز مراجعه کنند.
مراکز واکسیناسیون یادشده، همه‌روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۸ تا ۱۳ تا پایان دوره واکسیناسیون آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

کد خبر 603212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha