معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ضمن توضیح درباره نقصِ به وجود آمده برای قطار مسافربری یزد ـ تهران، از اعزام یک رام قطار دیگر برای انتقال مسافران به مقصد تهران خبر داد. 

قطار یزد ـ تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا درباره نقص ایجادشده برای قطار یزد ـ تهران به شماره ۶۲۵ گفت: قطار یادشده حوالی ساعت ۹:۵۵ صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن ۳ موجب دودگرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به‌موقع مأموران مشکل برطرف شد و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

وی با اشاره به سلامت همه مسافران این قطار افزود: قطار ذخیره ساعت ۱۱:۱۰ از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یادشده را به تهران منتقل کند.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار گفت: ضمن پذیرایی ناهار، ۱۰۰ درصد بهای بلیت قطار مذکور به نشانه عذرخواهی به همه مسافران برگردانده خواهد شد. مسافران تا یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند و خسارت خود را دریافت کنند.

کد خبر 603867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha