شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

شرکت مترو تهران به زودی اطلاعات مربوط به خط 6 مترو از روند مطالعات اولیه تا طراحی و ساخت و بهره برداری را در قالب کتابی با عنوان «خط 6 مترو» منتشر می کند.

خط6مترو

به گزارش همشهری آنلاین، این کتاب 400 صفحه ای دارای 8 فصل است که به گفته علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران نوشتن آن سال گذشته شروع شده است و کتاب در واقع درس آموخته های ارزشمند روند مطالعات ، طراحی و ساخت خط 6 مترو تهران است که به زودی منتشر و در دسترس عموم قرار می گیرد.

علی امام در مورد محتویات کلی این کتاب و جامعه هدف و مخاطبان گفت: «خط 6 مترو تهران در طول مراحل طراحی و ساخت،‌ تجربیات و نوآوری های متعددی را پشت سر گذاشت که می توان به مواردی چون روش اجرا، مدیریت ریسک،‌ مهندسی ارزش، مدیریت کیفیت،‌ نحوه تأمین منابع مالی،‌ نحوه بهره برداری، مدیریت زمان، ابتکارات و ... اشاره کرد. بنابراین می توان گفت این کتاب برای فعالان و متخصصان صنعت راه آهن ریلی درون شهری و همچنین دانشجویان و اساتید علاقمند به این عرصه بسیار مفید خواهد بود. ضمن اینکه دست اندرکاران شرکت مترو تهران و همچنین شرکتهای مترو سایر کلانشهرها هم می توانند از محتویات ارزشمند آن بهره مند شوند.»

قرار است شرکت مترو تهران پس از انتشار کتاب مذکور ،‌ بخش اعظم شمارگان منتشر شده را به صورت رایگان در اختیار مراجع علمی ، ‌دانشکاه ها و مراکز تخصصی صنعت ریلی کشور قرار دهد.

کد خبر 604081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha