حسن حیدری: انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از رقابت‌های آسیایی دوحه برگزار خواهد شد.

محمد علی‌آبادی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی سه‌شنبه (25 مهر) در آستانه اولین سالگرد حضور وی در این سمت با اعلام این مطلب در یک مصاحبه مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی،  به تشریح عملکرد سازمان ورزش پرداخت. علی‌آبادی در مورد محرومیت احتمالی از سوی فیفا گفت: ما از سوی فیفا محروم نخواهیم شد و مطمئن باشید این قضیه پیگیری شده و خطری متوجه ما نخواهد بود.

وی در مورد برکناری دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص دادکان من هیچگونه نامه‌ای را مبنی بر عزل وی امضا نکردم و شورای معاونین سازمان تربیت بدنی در این زمینه پیشنهاد برکناری دادکان را داد که این موضوع را مسکوت نگاه داشتم. بعد از بازگشت ایشان از آلمان آنها رسما خداحافظی کردند و سپس افراد جدیدی جایگزین آنها شدند. وی در ادامه افزود: مسئولان سازمان  تربیت بدنی با کسی مشکلی ندارند و هر کجا صلاح بدانند جابجایی‌ها را با اصول منطقی و کار کارشناسی انجام خواهند داد.

علی‌آبادی در مورد مسائل پیش‌آمده در فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم وزنه‌برداری ایران می‌تواند به راحتی با نفرات جدید در رقابت‌های دوحه حضور یابد. جریمه 400 هزار دلاری را نیز با هماهنگی که قرار است با فدراسیون جهانی انجام پذیرد صرف پیشرفت و شکوفایی وزنه‌برداری در ایران خواهیم کرد.

وی در این باره گفت: ایوانف در این رابطه مقصر اصلی بوده و پیگیری‌های لازم نیز انجام گرفته است تا دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.رئیس سازمان تربیت بدنی از درخواستش از رئیس‌جمهور برای داشتن ردیف خاص بودجه برای تیمهای پرسپولیس و استقلال خبر داد و گفت: رئیس‌جمهوری این درخواست را به هیات دولت ارائه کرده است تا در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد.

 پرسپولیس و استقلال دارای میلیون‌ها نفر هوادار هستند و باید به علاقمندان این دو تیم احترام بگذاریم و به گونه‌ای تصمیم بگیریم که به آنها آسیبی وارد نشود.

کد خبر 6078

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز