مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

فرماندار بیرجند ضمن بیان این‌که در این دوره از انتخابات ۸۳ نامزد برای ورود به شورای شهر با هم رقابت کردند، نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند را نیز اعلام کرد.

رای گیری  /  انتخابات / ریاست جمهوری 1400

علی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری افزود: ۷۳ هزار و ۷۰ برگه تعرفه در ۱۱۵ شعبه اخذ رأی در بیرجند مورد استفاده قرار گرفت، همچنین ۷۱ هزار و ۳۰ رأی در صندوق‌ها ریخته شد که تعداد ۶۴ هزار و ۵۱۷ را صحیح و ۶ هزار و ۵۱۳ رای باطله بود.

وی تعداد رای نفرات را به این ترتیب اعلام کرد: علیرضا محمودی راد با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رأی، فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رأی، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رأی، مرتضی یزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رأی، محمد مهدی درخشی با ۸ هزار و ۴۷۹ رأی، رضا حسنی صفت با ۷ هزار و ۱۹۶ رأی، عباس سروری با ۷ هزار و ۱۰ رأی، مهدی عبدالرزاق‌نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رأی و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رأی به شورای شهر بیرجند راه یافتند.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رأی، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رأی، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رأی، محمد رمضانی ۵ هزار و ۷۸۱ رأی، ابوالفضل علیزاده بیرجندی ۵ هزار و ۴۴۹ رأی و محمد حسین زراعتکار ۵ هزار و ۴۰۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

کد خبر 608550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha