معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: با توافقی که با ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا شده است با واکسیناسیون دانشگاهیان، ترم آینده حضوری برگزار می‌شود.

هیات علمی - استاد - دانشگاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، دکتر علی‌اکبر حق‌دوست معاون آموزشی وزیر بهداشت در نشست مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره وضعیت آموزش در ترم آینده گفت: با توافقی که با وزارت علوم، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انجام شده است تا پایان تابستان تمام اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه‌ها واکسینه می‌شوند.

وی افزود: همچنین دانشجویانی که تاکنون در اولویت نبودند در وزارت‌های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها تا پایان پاییز واکسینه می‌شوند. این واکسیناسیون از شهریور شروع می‌شود و با تلاش معاونت بهداشتی امیدواریم تا شروع مهر دانشجویان حداقل یک دوز بگیرند.

حق‌دوست ادامه داد: معاونت دانشجویی وزارت بهداشت نیز در حال تدابیر و فراهم کردن شرایط هستند که ترم آینده حضوری‌تر باشد اما در هر صورت امتحانات حتماً حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: پیش‌بینی این است که در مهر تا اواسط آبان کلاس‌های درس غیرحضوری و تلفیقی باشد و از آبان کلاس‌ها به صورت حضوری شروع شوند.

وی افزود: اما با توجه به انباشت دروس و این‌که برخی از دانشجویان در ترم پایانی به سر می‌برند ممکن است کلاس‌های درس با شلوغی بیشتری مواجه شوند به همین دلیل عمده پذیرش دانشجویان علوم پزشکی از بهمن خواهد بود تا دانشگاه‌ها شلوغ نشوند.

کد خبر 608883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha