ایتالیا با سه برد متوالی موفق شد به عنوان یک مدعی به دور حذفی یورو صعود کند.

ایتالیا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در گروه A مسابقات، ۲ بازی به صورت همزمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار شد و ایتالیا توانست در ورزشگاه المپیکو رم سومین برد خود را مقابل ولز با نتیجه یک بر صفر به ثبت رساند تا با ۹ امتیاز به دور بعدی این رقابت ها صعود کند. در دیگر بازی این گروه  سوئیس در ورزشگاه المپیکو باکو با برد ۳ بر یک از سد ترکیه گذشت اما در نهایت به دلیل فاضل گل کمتر در رتبه سوم قرار گرفت.

برای ایتالیا در این بازی متئو پسینا در دقیقه۳۹  گلزنی کرد. ایتالیا در این بازی با ترکیب دوم خود به مصاف تیم ملی ولز رفت با این حال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

تیم ملی ولز پس از عقب افتادن از ایتالیا سعی داشت با هنرنمایی بیل به گل دست یابد ولی اخراج ایتان امپادو در دقیقه ۵۹ کار آنها را سخت تر کرد. امپادو با یک تکل خشن روی پای برنادسکی از سوی «هاتگان» داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت و از بازی بیرون رفت تا در نهایت این بازی با همان یک گل به سود ایتالیا به پایان برسد.

*سوئیس - ترکیه

سومین برد ایتالیا برابر ولز و صعود مقتدرانه به دور حذفی | حذف تلخ ترکیه با ۳ شکست پیاپی

در دیگر بازی این گروه تیم ملی سوئیس که می‌خواست با یک برد امیدوار به صعود به مرحله بعدی بماند، بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست در همان ابتدا با یک شوت دیدنی از سفروویچ به گل دست یابد. پس از گل نیز ریتم بازی را در دست گرفت و این بار ژردان شقیری با یک شوت دیدنی دیگر دروازه ترکیه را باز کرد تا کار برای تیم گونش به پایان رسد.

تیم ملی ترکیه که باخت را قبول کرده بود در دقیقه ۶۲ با شوت دیدنی عرفان قهوه‌چی به گل دست یافت ولی این امیدواری ۴ دقیقه دوام نداشت و ژردان شقیری با یک ضدحمله زیبا توانست آب سرد را بر پیکره ترکیه بریزد و سومین گل را به ثبت رساند.

با این برد سوئیس ۴ امتیازی شد و با کسب رتبه سوم در گروه A به صعود امیدوار ماند. در یورو ۲۰۲۰ مثل یورو ۲۰۱۶ ۱۶ تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند و شکل صعود به این شکل است که از ۶ گروه ۲ تیم اول به صورت مستقیم صعود می‌کنند و ۴ تیم برتر رده‌های سوم به جمع ۱۶ تیم راه خواهند یافت.

کد خبر 608999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha