شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت آسمان صاف و جوی پایدار در کشور، از وزش باد شدید گاهی همراه با رگبار و رعد و برق در شرق کشور خبر داد.

وزش باد شدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی طی ۵ روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم است، اظهار کرد: طی این مدت در شرق و جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از امروز (۵ تیر) تا اواخر هفته برای جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از فردا (۶ تیر) تا اواخر هفته در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی بارش پراکنده، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از امروز (۵ تیر) تا اواسط هفته جاری شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ تیرماه) صاف، در بعدازظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۷ تیرماه) صاف، در بعدازظهر نیمه‌ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 610211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha