همشهری آنلاین: مسئولان دو باشگاه سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی و همچنین مدافع تیم فوتبال استقلال تهران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش مهر، به منظور رسیدگی به شکایت جابا موجیری از باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل پرداخت نشدن بخشی از طلب‌های این بازیکن، نماینده این باشگاه اصفهانی باید ساعت 16 دوشنبه چهارم شهریور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شود و در این خصوص پاسخگو باشد.

همچنین برای رسیدگی به تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه ملوان بندر انزلی مبنی بر اهانت به تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مسابقات هفته سوم این دو تیم، مدیرعامل و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه باید ساعت ۱۷ روز سه شنبه پنجم شهریورماه در محل کمیته انضباطی حاضر شده و به سوالات  پاسخ دهند.

از سوی دیگر پس از مسابقه دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، هادی شکوری بازیکن تیم استقلال تهران تخلفی انجام داد که باید برای رسیدگی به آن ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز سه شنبه پنجم شهریورماه در نشست کمیته انضباطی شرکت کند.

البته طبق تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدافع تیم استقلال تهران با صدور قرار موقت از همراهی این تیم تا اطلاع ثانوی محروم است.

کد خبر 61129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز