مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه از مردم استان کرمانشاه به ویژه مردم شهرستان هرسین درخواست کرد از مصرف ماهیان رودخانه گاماسیاب تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

صید ماهی با برق

فریدون یاوری در گفت و گو با همشهری آنلاین گفت: در پی وقوع آلودگی رودخانه گاماسیاب و نمونه‌برداری و آزمایش‌های انجام شده توسط کارشناسان محیط زیست استان کرمانشاه از این رودخانه، از مردم استان درخواست داریم که از مصرف ماهیان این رودخانه خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به تلفات تعدادی از آبزیان، به‌ویژه ماهیان این رودخانه و به دنبال آن جمع آوری این ماهیان تلف شده توسط افراد سودجو و عرضه آن در بازار از عموم مردم به ویژه شهرستان هرسین خواهشمندیم از خرید این‌گونه ماهیان تا اطلاع ثانوی خودداری و در صورت لزوم از مراکز معتبر، نسبت به خرید اقدام کنند.

 یاوری افزود: موضوع تلفات این آبزیان از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در حال بررسی و به محض مشخص شدن علت این رویداد مراتب به استحضار مردم استان اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: پس از مشخص شدن نتایج آزمایش‌ها و مشخص شدن علت این اتفاق، به طور یقین با عامل این رویداد برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

کد خبر 611812
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha