مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، گفت: از 15 شهریور تا 15 مهرماه در خطوط شلوغ و پرازدحام، ناوگان اتوبوسرانی تا ساعت 12 شب به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

مهندس بیژنی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حالت عادی ساعت کار اتوبوسرانی در خطوط مختلف از 5 صبح تا 9 الی 10:30 شب است که با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس از نیمه شهریور تا نیمه مهر ماه در خطوط پرازدحام اتوبوس ها تا 12 شب خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با تاکید براینکه در صورت نیاز می‌توان مدت روزهای تعیین شده را افزایش داد و افزایش ساعت کاری اتوبوسرانی را تمدید کرد، ادامه داد: در صورتیکه ساعت بازگشایی مدارس و ساعت کار ادارات و سازمان‌های دولتی 9 صبح اعلام شود آغاز به کار ناوگان اتوبوسرانی نیز با کمی تاخیر خواهد بود.

مهندس بیژنی تصریح کرد: در ساعات اوج ترافیکی صبح‌گاهی و عصرگاهی نیز تمام ناوگان فعال خواهند بود تا بتوانیم با 100 درصد توان وامکانات به شهروندان خدمات رسانی کرده و تمام اتوبوس‌های موجود را در حد ممکن فعال نگه داریم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلاتی از جمله مناسب نبودن خدمات پس از فروش، فرسودگی ناوگان و مشکلات جایگاه‌های سوخت شرکت واحد اتوبوسرانی در تلاش است تا با تمام ظرفیت خود یعنی با 7 هزارو300 دستگاه اتوبوس به شهروندان تهرانی خدمات رسانی کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه از مجموع اتوبوس‌های موجود، 2 هزار و 800 دستگاه اتوبوس گازسوز است، گفت: امیدواریم براساس قول مسئولان شرکت ملی گاز مشکلات جایگاه‌های سوخت تا مهر ماه برطرف شود زیرا در غیر این صورت حداقل هزار و 500  اتوبوس گازسوز در طی روز یعنی زمانی که باید به شهروندان خدمات رسانی کنند، از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند.

کد خبر 61213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز