مطالعه شاخص رضایت فروش J.D. Power China میزان رضایت از فروش را در بین خریداران خودروهای جدید اندازه گیری میکند که رضایت خریداران بر اساس ۷ معیار مهم مورد اندازه گیری قرار میگیرد تجربه آنلاین (۱۸٪). ارتباطات قبل از بازدید (۱۰٪) پذیرش (۱۵٪) بازدید از نمایشگاه (۱۳٪) تست درایو (۸٪) خرید (۱۶٪) و روند تحویل (۲۰٪) و رضایت افرادی که در نهایت انصراف دادند نیز بر اساس ۶ معیار میباشد ، تجربه آنلاین ( ۳۱%) ارتباطات قبل از بازدید ( ۳۰%) پذیرش ( ۱۷%) بازدید از نمایشگاه ( ۱۱%) تست درایو ( ۶ %) و مذاکره ( ۶%) میباشد .
مطالعه ۲۰۲۱ بر اساس بازخورد ۲۵۴۱۲ صاحب اتومبیل است که از ماه مه ۲۰۲۰ تا فوریه ۲۰۲۱ اتومبیل های جدید خریداری کرده اند. جمع آوری داده ها در ۷۰ شهر بزرگ چین از نوامبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ انجام شده است.
این تحقیق در بین ۵۵ برند صورت پذیرفته است . لازم به ذکر است که چین به بزرگترین بازار مصرف کننده خودرو در جهان تبدیل شده است و مصرف کنندگان چینی دقیقترین الزامات مربوط به خدمات فروش در جهان را دارند ، که از این لحاظ از ایالات متحده و ژاپن هم در رده بالاتری هستند.
نظر شما