نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: واکسیناسیون از ابتلای مجدد جلوگیری نمی‌کند اما از شدت و احتمال مرگ بر اثر کرونا می‌کاهد.

نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای تهران 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه تمام بیمارانی که علائمی شبیه سرماخوردگی دارند، تا ۹۹ درصد به کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: وضعیت بسیار نگران‌کننده است و آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد بیماران بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تهران به ۱۸۰۰ نفر رسیده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: به دلیل شدت سرایت ویروس دلتا میزان ابتلا بسیار بالاتر از پیک‌های قبلی است. البته میزان کشندگی ویروس دلتا نسبت به سویه‌های قبلی کمتر است.

ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: با توجه به درگیری کودکان ۸ تا ۱۲ سال با ویروس دلتا، والدین باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

توکلی ادامه داد: بعد از واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال در شهر تهران، آمار مرگ و میر در این رده سنی کاهش یافته است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: واکسیناسیون از ابتلای مجدد جلوگیری نمی‌کند، اما از شدت و احتمال مرگ بر اثر کرونا می‌کاهد.

کد خبر 615360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha