مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ پایگاه دریافت نذورات مردمی در استان آماده دریافت گوشت قربانی مربوط به عید سعید قربان و نذورات مردم استان است.

عید قربان

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر فیروزی با اعلام این خبر افزود: بر اساس بخشنامه کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع بوده، اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی به شرط ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی در سطح استان و مؤسسات خیریه دارای مجوز از سازمان بهزیستی، نذورات خود را به این اداره کل تحویل دهند، ادامه داد: بر همین اساس شهروندان و خیرین می‌توانند نذورات خود را برای ۶۰۰ هزار مددجوی بهزیستی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت به ادارات بهزیستی تحویل دهند.

فیروزی افزود: خیرین و نیکوکاران همچنین می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به شماره کارت ۷۸۴۶-۸۷۶۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  به‌نام مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پایان گفت امسال باتوجه به شرایط کرونایی ما این آمادگی را داریم که نذورات مردم را در منزلشان دریافت کنیم که برای این کار شماره تماس‌های:۳۸۵۱۸۹۳۱-۰۹۱۵۳۳۲۸۷۹۰-۰۹۹۳۴۲۴۸۳۸۰ از روز قبل از عید قربان آماده پاسخگویی و هماهنگی برای دریافت نذورات است.

کد خبر 615439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha