سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

یک موتور سوار که با سرعت 241 کیلومتر در ساعت از چنگ ماموران پلیس گریخته بود سرانجام دستگیر شد.

جنون سرعت

مینه‌سوتا: داستان از این قرار بود که یکی از گشتی‌های پلیس به صورت تصادفی متوجه موتور سواری شد که با سرعت سرسام‌آور در بزرگراه مشغول حرکت بود.

به همین دلیل به تعقیب موتور سوار متخلف پرداخت. با توجه به اینکه ترافیک بزرگراه بسیار سنگین بود، موتور سوار از این شلوغی بیشترین بهره را برد و از میان خودروها متواری شد.

البته این پایان ماجرا نبود چون چند ساعت بعد پلیس وی را در ایالتی دیگر دستگیر کرد. به گفته پلیس، سرعت این موتور سوار حین دستگیری بیش از 241 کیلومتر در ساعت بود.

تماشاگر با جرأت

دهلی نو: یک مرد علاقه‌مند به فیلم و سینما در هند برای اینکه خلاف ادعای یکی از کارگردانان معروف این کشور را ثابت کند  متحمل هزینه هنگفتی شد.

داستان از این قرار بود که این کارگردان پس از ساخت یک فیلم بسیار ترسناک در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد که فیلم جدید وی به حدی ترسناک است که امکان ندارد یک نفر جرأت کند به تنهایی این فیلم را در سالن سینما تماشا کند اما این تماشاگر حرفه‌ای تصمیم گرفت به هر قیمتی خلاف ادعای کارگردان را ثابت کند.

او برای دستیابی به این هدف ابتدا تمام بلیت‌های یکی از سانس‌های نمایش این فیلم را خریداری کرد.

در واقع او برای اینکه در سالن سینما تنها بنشیند هر 227 صندلی سانس مورد نظر را رزرو کرد و از ابتدا تا انتها داخل سالن سینما نشست و به پرده نمایش فیلم خیره شد. او برای این کار متحمل هزار دلار هزینه شد.

راه رفتن و پیامک زدن ممنوع!

واشنگتن: به دنبال حوادث متعددی که برای برخی از شهروندان به واسطه ارسال پیامک  حین راه رفتن پدید آمده است، گروهی از کارشناسان خواستار ممنوعیت ارسال پیامک  در حال راه رفتن شده‌اند.

گزارش ها حاکی از آن است که بسیاری از افراد در حالی که پیامک ارسال می‌کنند، همه حواس خود را به آن می دهند و از دیگر اموری که در عین حال مشغول انجام آن هستند، غافل می‌شوند.

برای مثال خیلی‌ها که هنگام ارسال پیامک  مشغول پیاده‌روی در پیاده‌رو هستند با دیگر عابران برخورد کرده یا به سطل زباله و تیر چراغ برق برخورد می‌کنند.

همچنین برخی گزارش ها حاکی از آن است که گروهی درصدد آن هستند که استفاده از تلفن همراه حین آشپزی را ممنوع کنند زیرا چندی پیش دست و پای زنی که حین آشپزی در حال صحبت با تلفن همراه بود، سوخت.  امروزه بسیاری از مردم به ارسال پیامک اعتیاد پیدا کرده‌اند.

ردیابی آدم‌ربا با ماهواره

مکزیکوسیتی: در فاصله سال‌های 2004 تا 2007 تعداد آدم‌ربایی‌ها در مکزیک 40 درصد افزایش یافته و به همین دلیل مکزیک در کنار عراق و کلمبیا در فهرست کشور های نا‌امن قرار گرفته است.

به همین منظور شماری از خانواده‌های متعلق به طبقه متوسط یا مرفه از مشتریان پر و پا قرص یک شرکت الکترونیکی شده‌اند که تراشه‌های رد‌یاب عرضه می‌کند.

عملکرد این تراشه‌ها به گونه‌ای است که زیر پوست جاسازی می‌شوند و به این ترتیب موقعیت افراد از طریق ماهواره قابل پیگیری خواهد بود.

مقامات این شرکت می‌گویند پس از اینکه فرزند یکی از مرفه‌ترین و مشهور‌ترین خانواده‌های مکزیک توسط آدم‌ربایان دزدیده شد، تعداد مشتریانی که برای دریافت این تراشه‌های کوچک ثبت نام کرده‌اند 13 درصد افزایش یافته و این شرکت هم اکنون 2‌هزار مشتری دارد.

کد خبر 61701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز