هنوز هیچ قراردادی برای انتقال یا ابقاء مسی نهایی نشده با این حال طرفداران او در دو شهر پاریس و بارسلون به تکاپو افتاده‌اند.

طرفداران مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، هواداران بارسا که با شنیدن خبر خروج مسی از این باشگاه به شدت سرشکسته شده‌اند در بیرون خانه او تجمع کردند.

لیونل مسی خود نیز هیچ عجله‌ای برای خروج از خانه‌اش در بارسلونا نداشت اما از سوی دیگر هواداران پاریسن ژرمن برای آمدن او فریاد شادی سر دادند.

عکس | شور و هیجان در فرانسه | پاریس منتظر رسیدن مسی

بر اساس اسنادی که روز دوشنبه به رویت رویترز رسیده است، یکی از اعضای بارسا به دادگاه فرانسه و کمیسیون اروپا شکایت کرد تا از هرگونه اقدام PSG برای جذب مسی جلوگیری کند. 

لئوی آرژانتینی روز یکشنبه با باشگاهی که تمام دوران حرفه‌ای خود را در آن گذرانده وداعی اشک‌بار کرد و تأیید کرد که در مورد انتقال احتمالی با باشگاه پاریسی صحبت می‌کند.

علت گریه مسی در کنفرانس خبری خداحافظی چه بود؟

با این حال هیچ نشانه‌ای از خروج قریب‌الوقوع از خانه‌اش در تپه‌های منطقه ثروتمند کسلدفلز وجود ندارد

خبرنگار اسکای اسپورتز نیوز، در یک اخبار زنده از بیرون خانه این بازیکن ۳۴ ساله، به بینندگان گفت: «او مشخصا هنوز اینجا است و واقعاً آرام به نظر می‌رسد.»

هواداران بارسلونا هنوز با این اتفاق کنار نیامده‌اند؛ کریستیان گارسیا که پیراهن شماره ۱۰ بارسا با نام مسیرا به تن کرده می‌گوید: «من احساس ویرانی می‌کنم. او برای من الگو بود.»

تجمع هواداران بارسلونا مقابل خانه مسی | ستاره آرژانتینی قصد ترک اسپانیا را ندارد؟

مسی اعلام کرده که برای ماندن در بارسا و امضای قرارداد جدید با کاهش ۵۰ درصدی دستمزد موافقت کرده اما به دلیل قوانین کنترل مالی لیگ اسپانیا و بدهی‌های باشگاه، که مجموع آن بیش از ۱ میلیارد یورو است، نتوانسته قرارداد را نهایی کند.

بارسلونا، مانند رقیب اصلی خود در لالیگا، رئال مادرید، به طور کامل تحت مالکیت اعضای خود که با عنوان «سوسیو» شناخته می‌شوند قرار دارد. یکی از این اعضا و طرفداران باشگاه بارسا بر همین اساس شکایاتی حقوقی مطرح کرده که توسط وکیل او منتشر شده؛

این عضو ادعا می‌کند که مقامات فوتبال فرانسه نتوانسته‌اند قوانین شفافیت مالی (FFP) خود را به منظور کمک به PSG برای تبدیل شدن به یک قدرت در فوتبال اروپا اجرا کنند. قوانین FFP به طور خاص باشگاه‌های بزرگ اروپایی را از پرداخت بیش از حد درآمد خود به بازکنان مطرح منع کرده، و بر اساس همین قانون، انتقال مسی به PSG مورد شکایت قرار گرفته است.

مسی گفت که قصد دارد تا آنجا که ممکن است بازی خود را ادامه دهد و رویای بردن یک جام دیگر در لیگ قهرمانان را در سر می‌پروراند.

کد خبر 619915
منبع: رویترز

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha