دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیئت دولت در نامه‌ای به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام ظله) ضمن تشکر از حمایت‌ها و اعتماد معظم ‌له به فعالیت و خدمات دولت نهم تأکید کرد: فرزندان شما و سربازان ملت میثاقی جاودانه بسته‌اند که با تمام وجود حافظ آرمان‌های بلند ملت ایران و خدمتگزار آنان باشند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن کامل نامه هیئت دولت به محضر مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

سلام علیکم؛

گفتارهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، دگرباره قلوب مؤمنین و آحاد ملت را به نقطه اطمینان‌بخش و وحدت‌آفرین مدیریت و ولایت فقیه آگاه و پارسا در نظام اسلامی رهنمون گردید و فرزندان خدمتگزارتان در دولت را نشاطی مجدد بخشید و روحی تازه در کالبد آنان دمید.

فرزندان شما و سربازان ملت میثاقی جاودانه بسته‌اند که با تمام وجود حافظ آرمان‌های بلند ملت ایران و خدمتگزار آنان باشند و بر این طریق، استوار و پایدار بمانند. بدون تردید در این روزگار که فریاد ضداستکباری، ستم‌سوزی، عدالتخواهی ومهرورزی انقلاب امید تازه‌ای به همه آزادگان جهان بخشیده و ایران اسلامی هم گام‌های بلند خود را در جهت آبادانی و تعالی برمی‌دارد خادمان ملت در دولت اسلامی در پیروی از مقتدای‌شان آماده‌اند که تا آخرین لحظه بر آرمان معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدانشان ثابت قدم بمانند.

بیانات راهگشای حضرتعالی مسؤولیتی مضاعف را متوجه دولت کرد تا بیش از پیش بر آرمان مقدس و ارزش‌های بی‌بدیل اسلام، امام، انقلاب و میثاق با ملت استوار و پایدار باشیم که ان‌شاء‌الله مدد الهی و عنایت حضرت صاحب الزمان(عج) و دعای خیر جنابعالی را به همراه خواهد داشت.

ضمن تشکر مجدد از حمایت و اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به دولت نهم اعلام می‌داریم که توصیه‌های حضرتعالی را چراغ راه خویش قرار داده و برای خدمت به مردم و اعتلای میهن اسلامی تمامی توش و توان خود را به کار خواهیم بست.

کد خبر 62221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز