وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم دنبال نوع واکسن نباشند، گفت: باید هر واکسنی که برای کرونا موجود است، استفاده شود. چون واکسن‌های موجود مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

عین‌اللهی وزیر بهداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز جمعه از مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون اهواز بازدید کرد و گفت: امروز شاهد نکات خوب و امیدوارکننده‌ای بودیم؛ مردم در امر واکسیناسیون همکاری خوبی دارند که قابل تقدیر است و تبدیل حسینیه و سالن ورزشی به مرکز واکسیناسیون در کشور یک الگو است.

عین‌اللهی افزود: برای مهار کرونا به همیاری همگانی نیاز است و باید مانند دوران دفاع مقدس در شرایط کرونایی همکاری دیده شود و کرونا بحرانی است که دیده نمی‌شود و لازم است مردم در مقابل بحران خود را حفظ کنند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: ویروس کرونا به شکل بمب و موشک است که باید با ماسک و فاصله اجتماعی رعایت شود و هر واکسن کرونا موجود بود، باید استفاده شود. مردم دنبال نوع واکسن نباشند. چون واکسن‌هایی که وارد کشور می‌شوند، مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند.

گفتنی است وزیر بهداشت در جریان سفر به خوزستان از دو مرکز واکسیناسیون، یک مرکز نمونه‌گیری و همچنین بیمارستان رازی در اهواز بازدید کرد.

دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت که صبح امروز، پنجم شهریورماه به همراه رئیس جمهور و هیاتی از وزرا و به منظور بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی به اهواز سفر کرده است، ابتدا از یک مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در اهواز بازدید کرد. این پایگاه واکسیناسیون پیش از این ساختمان یک هیات عزاداری بود که توسط خیر اهوازی، تبدیل به اولین پایگاه ۲۴ساعته واکسیناسیون در کشور شد.

وزیر بهداشت در ادامه از مرکز واکسیناسیون شهید تندگویان اهواز بازدید کرد. این پایگاه واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بسیج جامعه پزشکی راه‌اندازی شده است.

عین‌اللهی با حضور در مرکز نمونه‌گیری کووید۱۹ در پادادشهر اهواز نیز از این مرکز بازدید کرد. این مرکز نمونه‌گیری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و گروه جهادی شهیدفرجوانی راه‌اندازی شده است و در ۳ شیفت از ساعت ۸ تا ۲۳ ارائه خدمت می‌کند.

وزیر بهداشت پس از آن، با حضور در بیمارستان رازی اهواز ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان بیمارستان، در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به بیماران قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته هم سفری به شهر مشهد داشت و با حضور در اورژانس عدالتیان مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) ضمن بررسی روند خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا از تلاش های مدافعان سلامت نیز قدردانی کرد.

کد خبر 622876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha