مجموع نظرات: ۰
جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس از راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز سانترال ۶۰۰ لیتری جدید در بیمارستان شهید علی انصاری رودسر خبر داد.

دستگاه اکسیژن ساز

حجت‌الاسلام محمد صفری ملک‌میان، از رایزنی و پیگیری‌های مستمر برای ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی دو شهرستان خبر داد و به همشهری آنلاین اظهار کرد: برای فراهم آوردن تجهیزات و رفع مشکلات و کمبودها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های رودسر و املش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی عنوان کرد: با توجه به شروع پیک پنجم کرونا در مناطق مختلف کشور و استان گیلان، نیاز مبرم به اکسیژن برای  مراقبت از بیماران کرونایی احساس می‌شود و با پیگیری‌های مستمر و همکاری دستگاه‌های ذیربط این هدف محقق شد.

این نماینده مجلس از مساعدت‌های وزارت بهداشت، هیات امنا ارزی و تجهیزات پزشکی وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای رفع کمبودهای بیمارستان رودسر تشکر کرد و گفت: در روزهای آینده شاهد نصب و راه اندازی آن خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس، توجه بیشتر وزارت بهداشت به استان‌هایی مانند گیلان و اختصاص اعتبارات بیشتر برای رفع کمبودهای پزشکی و بیمارستانی آن را لازم و ضروری اعلام کرد و افزود: این دومین دستگاه اکسیژن سازی است که در یکسال گذشته پس از دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان شهید انصاری رودسر نصب و راه اندازی می‌شود.

کد خبر 622894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha