ستاره پاریسی‌ها فاصله‌ای تا پوشیدن پیراهن رئال و رسیدن به آرزویش ندارد.

امپابه

به گزارش همشهری‌آنلاین، همزمان با جدی‌شدن انتقال کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی، یک بمب نقل‌وانتقالات دیگر هم دیروز آماده انفجار شد. پاری‌سن‌ژرمن راضی شده امباپه را با رقمی حدود ۱۷۰میلیون به‌علاوه ۱۰‌میلیون یورو آپشن قرارداد به رئال مادرید بفروشد. در فاصله تنها یک سال مانده تا پایان قرارداد، این رقم بالایی است و جدا از آن گران‌ترین انتقال تاریخ خواهد بود. او ظهر پریروز با اشرف حکیمی، همبازی این فصل و بازیکن اسبق رئال مادرید ناهار خورد درحالی‌که پیراهن سفید بر تن داشت.

روزنامه‌های مادریدی حتی شماره پیراهن فصل آینده او در رئال را هم اعلام کردند که همان پیراهن اسطوره محبوبش یعنی زیدان خواهد بود. البته شماره۵ علاوه بر اینکه یادآور زیدان است، تنها پیراهنی است که خالی مانده! با رفتن واران این پیراهن بدون صاحب ماند و باشگاه زورش آمد آن را به وایه‌خو بدهد. مندی هم اعلام کرده حاضر است پیراهن شماره۲۳ خودش را به امباپه تقدیم کند؛ پیراهنی که قبلا در اختیار دیوید بکام بود. اما ادن آزار و مودریچ که شماره‌های ۷ و ۱۰ را در اختیار دارند، برای تحویل شماره خود به این بازیکن که با آن شماره‌ها در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی بازی می‌کند، واکنشی نشان ندادند. البته در این میان شایعه‌ای هم رسانه‌ای شده که می‌گوید امباپه با شماره۱۹ برای رئال بازی می‌کند.

اکیپ، چاپ فرانسه ادعا کرد که امباپه خانه‌ای نزدیک به محل اقامت سابق سرخیو راموس در مادرید پیدا کرده. دیروز برادرش هم در یک استوری اینستاگرامی نوشت «وقت پرواز است.» به‌نظر همه‌چیز تمام است و طبق گفته مارکا احتمالا فردا یا پس‌فردا خبر رسمی می‌شود اما معارفه این خرید به بعد از فیفادی پیش‌رو موکول خواهد شد. از او احتمالا ۱۹شهریور در ورزشگاه بازسازی‌شده سانتیاگو برنابئو رونمایی می‌شود.

کد خبر 622965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha