همشهری آنلاین: غلامحسین بلندیان، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی به سمت معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد

به گزارش پایگاه خبر سازمان بازرسی کل کشور،حجت‌الاسلام والمسلمین پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم معارفه بلندیان که با حضور معاونان، مدیران‌ و کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، بر ضرورت حاکم‌شدن فرهنگ کارگشایی در دستگاه‌های اداری کشور تأکید کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اداری ملک شخصی نیست و همه ما باید برای رفع این نقیصه که باعث کاهش بهره‌وری و افزایش هزینه‌ها و آزردگی مردم می‌شود، تلاش ‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اینکه فرهنگ و ادبیات پاسخگویی عوض شده است، ریشه‌های زیرساختی دارد که یکی از آنها گردش اقتصادی و مالی کشور و مدیریت آن بر پایه اقتصاد نفتی و رانتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در سخنان خود به اهمیت بخش پژوهش، آموزش و فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به این بحث‌ها باعث ارتقای بهره‌دهی فعالیت‌ها و همواره یکی از شاخص‌های ارزیابی کارآمدی و موفقیت دستگاه‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی ضمن معرفی غلامحسین بلندیان به عنوان معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور، از زحمات «رضا فضل‌زرندی» معاون سابق برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور تشکر و قدردانی کرد. غلامحسین بلندیان پیش از این به مدت 5 سال معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی وزارت کشور بود.

کد خبر 62340

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز