یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
۰ نفر

مشاور و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند منطقه ۷ به همراه مدیر طرح تفکیک از مبدأ در راستای راهبرد هوشمندسازی و تعامل با سازمان‌های دولتی و خصوصی، از ایستگاه بازیافت و ساختمان آموزش بازدید کرد.

سارا نوروزي

  «فرزاد کلانتری»، مشاور مدیرعامل و مدیر اجرایی طرح کاپ، به همراه مدیر سازمان مدیریت پسماند از ایستگاه آموزش بازیافت این منطقه بازدید و اقدامات این منطقه را در اجرای طرح هوشمندسازی و افزایش مشارکت در طرح تفکیک زباله در ساختمان‌های اداری و دولتی بسیار مطلوب ارزیابی کرد. کلانتری گفت: «در این بازدید در خصوص اقدامات انجام‌شده طرح کاپ و تفکیک از مبدا، اهداف و راه‌اندازی مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری ‌بحث و تبادل نظر شد.»

او همچنین از دستاوردهای کارشناسان آموزش پسماند منطقه در خصوص استفاده بهینه از مواد دورریختنی و اقدامات این منطقه ابراز رضایت کرد. در ادامه، «شادی مالکی»، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه، گفت: «آماده‌سازی زیرساخت‌های هوشمندسازی، اتصال بانک اطلاعاتی دقیق واحدهای مشارکت‌کننده در طرح تفکیک با همکاری سازمان فناوری اطلاعات به‌عنوان منطقه پایلوت در زمینه طرح تفکیک هوشمند پسماند در حال اجراست.» 

کد خبر 624500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha