مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

همه ۵مرز زمینی آذربایجان غربی از روز جمعه بازگشایی می‌شود.

پايانه مرزي

به گزارش همشهری آنلاین، باوجود اینکه قرار بود تا ۲ هفته دیگر مرزهای زمینی استان بسته یا نیمه فعال باشد، اما با تصمیم استانداری آذربایجان غربی همه ۵مرز زمینی در شهرهای خوی، سرو، ماکو، پلدشت و پیرانشهر از روز جمعه ۱۶مهر بازگشایی می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این زمینه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا قراربود از اول آبان مرزهای زمینی استان بازگشایی شود ولی این اقدام زودتر انجام خواهد شد.

علی مصطفوی با بیان اینکه مسافرانی که قصد خروج یا ورود به کشور را دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شرط داشتن تست  پی سی آر از مرزها تردد کنند، افزود: بنابه دستور استاندار آذربایجان غربی مرزهای زمینی استان شامل مرز بازرگان ماکو، رازی خوی صنم بالغی پلدشت، سروی ارومیه و تمرچین پیرانشهر از جمعه ۱۶ مهر و زودتر از سایر مرزهای کشور باز گشایی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر انجام وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی مستقر در مزرهای استان برای بازگشایی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شهرهای استان همچنان در شرایط قرمز وزرد هستند اقدامات احتیاطی  لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 630736

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha