دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در جست‌وجوی مرد کلاهبرداری است که با معرفی خود به‌عنوان یک مامور نظامی به سراغ پارچه‌فروش‌های پایتخت رفته وبا دادن چک‌های بلامحل از آنها کلاهبرداری می‌کند

جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری این مرد، اسفند ماه گذشته و به‌دنبال شکایت 3 نفر از مالباختگان در دستور کار ماموران پایگاه 7 آگاهی تهران قرارگرفت.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد کلاهبردار 40 ساله با رفتن به مغازه‌های پارچه‌فروشی پایتخت، خود را به‌عنوان یک مامور نظامی معرفی کرده و پس از چندین بار رفت‌وآمد به این مغازه‌ها و خریدهای جزئی، اعتماد طعمه‌هایش را جلب می‌کند.

وی سپس با این ادعا که قصد خرید عمده از مغازه‌ را دارد، محموله‌های بزرگ پارچه را خریداری کرده و هزینه آن را با چک بلامحل پرداخت می‌کند و ناپدید می‌شود.

سرهنگ غیاثوند - رئیس پایگاه 7 آگاهی تهران- با اعلام این خبر گفت: در حالی که تنها سرنخ پلیس از متهم تحت تعقیب، تصویر چهره‌نگاری شده اوست، دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه 12 تهران با دستور چاپ این تصویر در روزنامه‌ها از شهروندانی که متهم را می‌شناسند، خواست ماجرا را با شماره تلفن‌های 21864806 یا 21864802 - پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران- اطلاع دهند.

کد خبر 63462

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز