رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا شب گذشته با چند دیدار پیگیری شد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در اروپا شب گذشته ۶ بازی از ساعت ۲۳:۱۵ برگزار شد.

در مهمترین بازی تیم ملی ایتالیا قهرمان اروپا به مصاف سوئیس رفت که با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. گل آتزوری در این بازی را دی لورنزو(۳۶) به ثمر رساند. برای سوئیسی ها هم ویدمر(۱۱) گلزنی کرد.

ایرلند شمالی در دیگر دیدار این گروه با تنها گل ساتکوس در دقیقه ۱۸ (گل به‌خودی) بر لیتوانی غلبه کرد. ایتالیا و سوئیس که در آخرین دیدار خود به ترتیب مقابل ایرلند شمالی و بلغارستان صف‌آرایی می‌کنند، با ۱۵ امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم جدول گروه C را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه I انگلیس با پیروزی ۵-۰، شکست سنگینی بر آلبانی تحمیل کرد. هری مگوایر در دقیقه ۹، هری کین در دقایق ۱۸، ۳۳ و ۲+۴۵ و جردن هندرسون در دقیقه ۲۸ برای سه‌شیر گلزنی کردند. انگلیس با ۲۳ امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به لهستانِ رده دومی، در صورت کسب یک تساوی در دیدار روز دوشنبه مقابل سن‌مارینو مسافر جام جهانی می‌شود.

لهستان هم جمعه شب با نتیجه ۴-۱ مقابل آندورا پیروز شد. لواندوفسکی در دقایق ۵ و ۷۳، کامیل جوزیاک در دقیقه ۱۱ و  میلیک در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های شاگردان سوسا را به ثمر رساندند و  والس در دقیقه ۴۵، یکی از این گل‌ها را جبران کرد. در این گروه مجارستان نیز با نتیجه ۴ بر صفر برابر سن‌مارینو به برتری رسید. لهستان با ۲۰ امتیاز پایین‌تر از انگلیس و در رده دوم جدول گروه I قرار دارد.

در گروه F دانمارک با نتیجه ۳-۱ از سد جزایر فارو گذشت و رکورد صد درصد پیروزی خود را تداوم بخشید. اسکاتلند هم با نتیجه ۲-۰ بر مولداوی غلبه کرد و اتریش با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل اسرائیل پیروز شد. در این گروه پس از دانمارکِ صعود کرده، اسکاتلند با ۲۰ امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول قطعی کرده است.

کد خبر 637209

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha