رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی یکشنبه و دوشنبه (۲۳ و ۲۴ آبان ماه) خبر داد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا  اظهار کرد: امروز (۲۲ آبان ماه) در استان‌های خراسان شمالی و رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد. یکشنبه و دوشنبه (۲۳ و ۲۴ آبان ماه) جوی آرام در کشور خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه می‌شویم.

وی افزود: دوشنبه (۲۴ آبان ماه) وزش باد گرم جنوبی در استان گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت:‌ با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۵ و ۲۶ آبان ماه) در نیمه شمالی کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود. دریای خزر هم در این مدت مواج خواهد بود. خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۴ آبان ماه) قسمتی ابری و غبارآلود در بعداز ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای  ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ آبان ماه) اهواز با دمای ۲۷ و۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۶  و ۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

کد خبر 637246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha