سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در فراخوانی از شهروندان خواست در انتخاب شعار به این سازمان یاری برسانند.

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد که این سازمان در راستای وظایف خود در خدمت‌رسانی به شهروندان محترم و فرهنگ‌سازی امور مربوط به مدیریت پسماند در منازل و واحدهای صنفی، از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کند در طراحی شعار این سازمان مشارکت کنند.

شعارهای ارسالی باید ویژگی‌هایی چون شیوایی و انتقال آسان پیام به عموم مخاطبان فارسی‌زبان، آهنگین بودن، کوتاه بودن و قابلیت به‌یادسپاری، امکان استفاده در محصولات فرهنگی و تبلیغاتی سازمان مدیریت پسماند و همخوانی با نگرش خدمت‌رسانی در شهرداری تهران را داشته باشند.

شعارهای ارسالی باید با سیاست «تفکیک پسماند خشک و تر»، «کاهش تولید پسماند»، «بازیافت و استفاده بهینه از زباله‌های شهری» و «کاهش آسیب‌های دفع پسماند برای انسان و طبیعت» هم‌راستا و با تمرکز بر «تفکیک از مبدأ» باشد.

هر شرکت‌کننده در این فراخوان می‌تواند یک شعار ارسال کند و از ۵ شعار برتر ارسالی، تقدیر و به پیشنهاددهنده شعار برگزیده، جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، مهلت ارسال شعارها ۱۰ آذرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند شعار پیشنهادی، نام کامل خود و شماره تماس‌تان را به شماره ۰۹۹۳۶۸۳۴۱۲۵ پیامک کنید. در نهایت، در تاریخ ۱۳ آذرماه اسامی برندگان اعلام خواهند شد.

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران | جایزه نفیس برای شعار برگزیده

کد خبر 639355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha