رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: از ظرفیت مدیریتی زنان باید استفاده کرد و با نگاه مثبت و جدی به آنها می‌توانیم این ظرفیت را ارتقا دهیم.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای مدیران هلال‌احمر که با حضور مدیران ستادی در ساختمان صلح و حضور ویدئو کنفرانسی مدیران عامل هلال‌احمر استان‌ها تشکیل شد، ادامه داد: اصلی‌ترین سرمایه و منبع قدرت در هلال‌احمر، نیروهای جمعیت و داوطلبان و خیرین هستند. انتصاب‌ها هم قطعاً از داخل جمعیت و از اعضای جوان است تا همواره شادابی و جوان گرایی در هلال‌احمر وجود داشته باشد و گسترش یابد.

وی گفت: کار در جمعیت هلال‌احمر شبانه‌روزی است، انتظار دارم فعالیت‌ها در جمعیت بدون توجه به شرایط با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید کلام‌های مقدس رهبر انقلاب را چراغ راه کرده و با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب حرکت و نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی را برای آینده کشور تربیت کنیم.

کولیوند به لزوم گسترش و تقویت ارتباطات و تعامل مدیران جمعیت با دستگاه‌های همکار نیز تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد ارتباطات با سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش، نیروی نظامی و انتظامی، بسیج و …حفظ شود و به طور منظم همکاری‌های مشترک نیز گسترش یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره بودجه سال ۱۴۰۱ هم گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ را با کمک افراد متخصص تغییر می‌دهیم تا هلال احمر بهتر از گذشته به لحاظ مالی تأمین شود.

کد خبر 639563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha