یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

گروه ورزشی: بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در دومنیکن حسین رضازاده قوی‌ترین مرد جهان اعلام کرد: اگر قرار است به دلیل محرومیت ایوانف بلغاری در کنار من به عنوان مربی حضور نداشته باشد، بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد کوروش باقری است.

ظاهراً فدراسیون وزنه‌برداری با این پیشنهاد موافقت کرده و در میان 11 وزنه‌بردار  دعوت شده به اردوی تیم ملی نام کوروش باقری را هم به عنوان یکی از وزنه‌برداران در لیست ملی‌پوشان قرار داده است.

اما کیست که نداند کوروش باقری اصلا و ابدا در شرایط وزنه‌زدن نیست و نمی‌تواند در فاصله کوتاه تا شروع بازی‌های آسیایی دوحه خود را به شرایط آرمانی برساند.

خود وی نیز دیروز صراحتا گفته که فرصت کافی برای تمرین و آمادگی ندارم.

پس دعوت از این وزنه‌بردار اهداف دیگری را به همراه دارد.چه خوب است فدراسیون وزنه‌برداری که دیگر اجازه کوچک‌ترین اشتباه را هم ندارد، اگر قرار است به‌زودی اردوی تیم ملی آغاز شود از همین امروز وضعیت حضور کوروش باقری در تیم ملی را روشن کند.

اینکه کوروش باقری  بخواهد  به‌عنوان  مربی در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشد هیچ اشکالی وجود ندارد، اما با توجه به شرح وظایفی که سرمربی و مربیان یک تیم دارند از همین ابتدای کار باید مشخص شود که حضور وی در یک جمع ده دوازده نفره چگونه باید تببین شود تا خدای ناکرده سوءتفاهم‌های احتمالی به‌وجود نیاید.

کد خبر 6412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز