عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: گره‌های ترافیکی، فقدان یا کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم تجهیز به‌موقع مترو بدون توجه و کمک دولت و سایر ارگان‌های دخیل نمی‌تواند باز شود.

حبیب کاشانی در منطقه 3 شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در ادامه دیدارهای دوره‌ای از مناطق، با حضور در منطقه ۳، ضمن دیدار با حمید جوانی شهردار این منطقه و معاونان وی از نزدیک به بررسی مشکلات شهروندان پرداخت.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از گزارش ارائه‌شده توسط شهردار و معاون منطقه، یکی از معضلات قدیمی و گریبانگیر تهران را بحث حمل و نقل و مشکلات پیرامون آن برشمرد و بیان کرد: گره‌های ترافیکی، فقدان یا کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و عدم تجهیز به‌موقع مترو بدون توجه و کمک دولت و سایر ارگان‌های دخیل نمی‌تواند باز شود.

کاشانی در ادامه عدم اجرای مصوبات بودجه در سال ۱۴۰۰ و کاهش آن به لحاظ عدم تحقق را که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است، از دیگر مشکلات پیش رو برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با درایت و همکاری مدیران و کارکنان شهرداری و شهروندان پایتخت این مشکل نیز پشت سر گذاشته خواهد شد.

وی توجه شهردار تهران به نیروهای داخل شهرداری و استفاده از این عزیزان را در پست‌های مدیریتی ضروری دانست و بر تحقق آن تاکید کرد.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران به توجه ویژه به اعتماد شهروندان تهرانی به مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: شهروندان تهرانی همیشه و در همه حال پشتیبان مدیریت شهری‌شان بوده‌اند و باید قدردان این موهبت باشیم و از این اعتماد با مشارکت در همه فعالیت‌ها بهره‌مند شویم.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ نیز در این جلسه ضمن قدردانی از توجه اعضای شورا به بدنه شهرداری، از مشکلات ده‌ونک به عنوان یکی از معضلات قدیمی این منطقه یاد کرد و خواستار بازنگری در طرح تفصیلی این ناحیه شد.

شهردار منطقه ۳ همچنین مشکلات باغات در سطح منطقه و تعیین تکلیف آنها به ویژه در بخش شمالی منطقه را یادآور شد و درباره مسائل موجود در پهنه‌های تجاری و اداری منطقه نکاتی را مطرح کرد.

جوانی به مشکلاتی که کانال‌های آبی در سطح منطقه و حریم این بخش ایجاد کرده‌اند، اشاره کرد و راهکارهایی را برای برون‌رفت از این معضلات ارائه داد.

در ادامه جلسه، با حضور کاشانی، جوانی و معاونان وی مشکلات شهروندانی که در شهرداری منطقه ۳ حضور داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 642458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha