مهاجم ایرانی زنیت با قراردادی ۴ و نیم ساله راهی لیون فرانسه خواهد شد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون در نهایت قید ادامه حضور در لیگ روسیه را زد و با لیون فرانسه به توفق رسید تا حضور در یک لیگ معتبرتر را تجربه کند.  مهاجم ایرانی زنیت احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی راهی فرانسه خواهد شد.

 سایت «sportal» روسیه خبر داد: بعد از توافق نهایی سردار آزمون با باشگاه لیون فرانسه برای امضای قرارداد ۴ و نیم ساله نزدیکان این بازیکن دست به کار شدند تا شرایط اقامت ستاره ایرانی را فرانسه را مهیا کنند.

طبق گزارش های رسیده خانواده آزمون اکنون در فرانسه هستند تا شرایط اسکان این بازیکن را در ماه آینده مهیا کنند. خانواده مهاجم ایرانی در وهله اول به دنبال خانه ای مناسب هستند تا شرایط آنها را داشته باشد.
گفته می شود برخی از مسائل حاشیه ای در زندگی شخصی آزمون درت صمیم سردار برای ترک روسیه بی‌تاثیر نبوده است.

عکس | خانواده سردار در حال مهاجرت به فرانسه | دریافتی نجومی سردار در لیون مشخص شد

سردار آزمون بابت هر فصل حضور در تیم لیون ۳ میلیون یورو (۱۰۰ میلیارد تومان )دستمزد دریافت خواهد کرد. پیش از این رسانه های روس مبلغ قرارداد سردار آزمون با تیم لیون را ۸ میلیون یورو برای ۴ فصل عنوان کرده بودند که به نظر می رسد باشگاه فرانسوی مجبور شده است برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مبلغ پیشنهادی خود را به این بازیکن افزایش دهد. با توجه به خبری که سایت مورد اشاره منتشر کرده سردار آزمون بابت ۴.۵ فصل حضور در تیم لیون ۱۳.۵ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. 

کد خبر 642725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha