آبی‌پوشان پایتخت در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان می‌روند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال در هفته دهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶ میهمان سپاهان اصفهان هستند. هر دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی‌های هفته گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و همین موضوع حساسیت این دیدار را بیشتر کرده است. 

شاگردان فرهاد مجیدی تا قبل از این بازی با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی حضور دارند و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند موقتا صدرنشین لیگ شوند.

در طرف دیگر شاگردان محرم نویدکیا با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر ۱۹ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارند، بنابراین سپاهانی‌ها با توجه به شرایط میزبانی این فرصت را دارند که با شکست استقلال دوباره صدرنشین شوند.  

اما فرهاد مجیدی برای این دیدار مهم و حیاتی با احتمال زیاد از سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال استفاده خواهد کرد. نکته قابل توجه در خصوص دروازه‌بان‌های استقلال غیبت تکراری رشید مظاهری است که دلیل دور ماندن وی از ترکیب مشخص نشده است.

در خط دفاعی با توجه به اعتقاد مجیدی به بازی با سه دفاع به احتمال زیاد عارف آقاسی، سیاووش یزدانی و دانشگر سه مدافع  استقلال خواهند بود. هرچند احتمال بازگشت مرادمند هم وجود دارد.

کمربند میانی استقلال را با توجه به غیبت آرش رضاوند و وریا غفوری به احتمال فراوان سبحان خاقانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و جعفر سلمانی تشکیل می‌دهند.

احتمالاً کوین یامگا و رودی ژستد، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. ارسلان مطهری هم با توجه به گلزنی در بازی برابر پیکان شانس حضور در میدان را دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، سبحان خاقانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، کوین یامگا و رودی ژستد.

کد خبر 643167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha