مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

همه مردان و پسران به دنبال شیک پوش بودن و جذابیت در نگاه دیگران هستند. دیده شدن یک حس مشترک و یک نیاز مهم برای همه افراد است. در این مقاله قصد داریم درباره استایل‌های مردانه جذاب صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنم برای داشتن استایل مردانه جذاب ۵ لباس ضروری زیر را فراموش نکنید و حتما در پوشش خود از آنها استفاده کنید. این ۵ لباس عبارتند از:

image-20211218102946-1.jpeg

۱ـ انواع کت و شلوار مردانه

کت و شلوار دو تکه تیره

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. یک کت و شلوار سنتی دو تکه با رنگ‌های تیره از ضروریات کمد هر مردی است. کت‌ و شلوار تیره را چه مشکی، آبی سرمه ای یا خاکستری تیره، براق یا مات باشد، می‌توان با همه چیز ست کرد. به عنوان یک آقا، خوب است که کت و شلوار تیره را به عنوان کالای مورد علاقه خود انتخاب کنید. برای متعادل کردن رنگ لباستان، آن را با یک پیراهن چهارخانه یا یک کراوات طرح دار تکمیل کنید؛  و اگر از نمایش مدهای قوی نمی ترسید، آن را با یک یقه اسکی شیک بپوشید.

 کت و شلوار دو تکه سبک

برای آقایی که از جسور و شیک پوش بودن لذت می برد، یک کت و شلوار سبک کاملا ضروری است و تنوع به ارمغان می آورد. رنگ های خاکستری کبوتری، آبی کم رنگ برای روزهای آفتابی بسیار عالی است و مطمئناً با پوشیدن آن مورد توجه قرار خواهید گرفت. یک کت و شلوار راه راه، را نیز می توان با رنگ های روشن تر مانند قهوه ای مایل به زرد و سفید ست کرد. از آنجایی که این کت و شلوار قلب لباس شماست، آن را با چیزی جز یک پیراهن سفید و یک کراوات مشکی یا خاکستری تکمیل نکنید؛ زیرا از جذابیت شما می‌کاهد.

۵ لباس ضروری برای داشتن استایل مردانه جذاب

۲- انواع پیراهن مردانه

پیراهن مردانه سفید

دقیقاً مانند کت و شلوار، پیراهن مردانه سفید شفاف یکی از ملزومات مد برای هر مرد با کلاسی است. فارغ از اینکه یک پیراهن سفید را می‌توان با هر نوع کت و شلواری ست کرد، از آن برای ظاهر غیر رسمی نیز استفاده می‌شود؛ مثلا می توانید آن را با یک شلوار جین بپوشید. برای جذابیت بیشتر استایلتان ، باید کروات یا پاپیون را در نظر بگیرید. همچنین، یک پیراهن سفید ساده زمانی که با یک پلیور یقه V هماهنگ شود، بسیار شیک است.

پیراهن مردانه رنگی

وقتی پیراهن رنگی را پیشنهاد می کنیم، فقط شامل رنگ های یکدست نیست، بلکه  شامل طرح ها و مدل های رنگارنگ نیز می شود.  پیراهن مردانه اساساً می توانند هر رنگی باشند، از آبی کم رنگ گرفته تا نارنجی .ست کردن آنها با کت و شلوار تیره چالش بزرگی نیست و مطمئناً ظاهر را بسیار خلاق تر می کند. 

پیراهن چهار خانه

لباس های خاصی وجود دارد که یک مرد باید در کمد خود داشته باشد و یکی از آنها پیراهن چهارخانه خوب است .

پیراهن های چهارخانه مردانه در رنگ های متنوعی وجود دارد که برای استایل ساده یا رسمی انتخاب هوشمندانه ایست؛ همچنین انتخاب آن با کت های زمستانی کوتاه یا بارانی بسیار جذاب است.

از میان انواع رنگ ها ی پیراهن‌های چهارخانه، رنگ های قرمز مشکی یا قرمز سرمه ای جذاب ترین ترکیب است و همچنین ست این پیراهن ها با کت لی مشکی مردانه و شلوار جین بسیار جذاب خواهد شد.

۵ لباس ضروری برای داشتن استایل مردانه جذاب

۳- انواع مدل کت مردانه

کت‌ها فقط راهی برای گرم ماندن در ماه‌های زمستان نیستند، آنها همچنین یک جزء ضروری کمد لباس هستند که می‌توانند کاملا حس استایل شما را تکمیل کنند.

کت لی مشکی مردانه

لی یک برند آمریکایی شلوار جین است که اولین بار در سال ۱۸۸۹ در سالینا، کانزاس تولید شد.

اگر در حال حاضر حداقل یک کت لی  ندارید، وقت آن است که یکی از آنها را بخرید. با  این انتخاب همه کاره می‌توانید لباس بیرونی خود را با تعداد بی‌شماری لباس‌های غیررسمی و اسپرت خود ست کنید. شک نکنید با این استایل  عالی به نظر می‌رسید.  همچنین برای هر زمانی از سال مناسب است. در شب‌های تابستان یکی از آن‌ها را با یک تی‌شرت یقه‌دار سفید و روزهای زمستانی روی یک پلیور یقه‌دار مشکی بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم همین امروز اقدام به خرید کت لی مشکی مردانه بکنید.

کت نخودی

کت نخودی یک کت کوتاه است که دارای یقه های پهن و جلوی دو سینه است. سبک لباس بیرونی به طور سنتی از پشم سنگین به رنگ سرمه‌ای ساخته می‌شود و اغلب دارای دکمه های بزرگ و جیب های عمودی یا مورب است.  این لباس در ابتدا توسط ملوانان پوشیده می شد، اما اکنون انتخابی هوشمندانه برای همه نوع مردان است.

ترنچ کت

این نوع کت ها  سبک کلاسیک دارد که قدمتشان بیش از صد سال است. ترنج کت در حالی که زمانی توسط مردان نظامی پوشیده می شد، اکنون این لباس برای هر آقایی یکی از لوازم اصلی است. این کت علاوه بر ظاهری خاص و شیک، یک تکه لباس بیرونی کاربردی است که می تواند به شما کمک کند در طول پاییز و زمستان شما را گرم نگه دارد.

کت بارانی

یک کت بارانی برای مقاومت در برابر آب و هوای مرطوب دوخته شده است و یک کالای ضروری برای همه آقایان در فصل زمستان است.  برای انتخاب مناسب برای خود، باید چندین فاکتور مانند سبک، ساخت و طول را در نظر بگیرید.  همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که آیا این یک ژاکت ضد آب است یا نه .

 جلیقه

به عنوان یکی از پرکاربردترین لباس‌ها ، جای تعجب است که مردان اغلب جلیقه را فراموش می‌کنند. به عنوان مثال کت و شلوار با جلیقه مشکی، نیازمند هر مرد جنتلمن شیک پوشی است. با این حال، یک جلیقه را می‌توان به شیوه‌ای غیررسمی پوشید مثلا با شلوار قهوه‌ای مایل به زرد و کفش‌های بلند مشکی، شلوارجین تیرهست کرد.

۴- شلوار جین تیره

۵ لباس ضروری برای داشتن استایل مردانه جذاب

پوشیدن شلوار جین یکی از بهترین استایل‌های غیر رسمی است. شما همیشه می‌توانید آن‌ها را با کفش‌های مجلسی تکمیل کنید، همچنین می‌توانید با چکمه‌های بنددار چرمی جذابیتی چشمگیر تر داشته باشید . چه زیباتر می‌شوید اگر بتوانید آن‌ها را با یک کمربند چرمی پهن زیبا ست کنید. انتخاب‌ پیراهن‌هایی که با شلوار جین تیره ست می‌شوند بی‌پایان هستند، و فرقی نمی‌کند آن را با کت یا پلیور طرح‌دار یا رنگ‌های پاپ ست کنید.

کفش چرم قهوه ای

کفش های مجلسی شکلاتی رنگ می توانند بسیار بیشتر از مشکی های سنتی برای زیبایی استایل شما مفید باشند. آنها را نیز می توان با کت و شلوارهای مجلسی و سایر لباس های رسمی پوشید. این رنگ‌ کفش ها با کت و شلوارهای مشکی نیز مجاز هستند، اما بهتر است آن‌ها را با انتخابی هوشمندانه با اکسسوری‌هایی با همان رنگ ست کنید.  کفش‌های قهوه‌ای روشن‌تر جذاب تر هستند و توجه بیشتری را می‌طلبند و کفش‌های براق‌شده مشخصه‌ای از هر جنس شیک هستند .

۵- پالتو مردانه

۵ لباس ضروری برای داشتن استایل مردانه جذاب

این پالتو که به دلیل جایگاهش در لباس مردانه نامگذاری شده است، برای پوشیدن روی هر لباس دیگری ساخته شده است. آنها به دلیل ساختار سنگین و برش زیر زانو، یکی از لوازم اصلی زمستانی هستند.

سارابارا؛ انتخابی مناسب برای خرید آنلاین لباس

این ۵ لباس میتواند به شدت به جذابت و خوش تیپی شما بیفزاید و باعث شود یک استایل مردانه جذاب داشته باشید. البته باید در نظر داشته باشید که لباس‌هایی که خریداری می‌کنید را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. فروشگاه لباس سارابارا، گزینه‌ای مناسب برای خرید آنلاین انواع لباس است. برای این کار کافی است به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

کد خبر 643977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha