همشهری آنلاین: فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس بنز 457 با یک کامیون حامل مرغ و سقوط اتوبوس به دره در نزدیکی تونل وانا متاسفانه 2 تن کشته و 13 تن دیگر مجروح شدند.

سرهنگ کیوانپور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این حادثه ساعت 11:20 روز شنبه (6 مهر) و یک کیلومتر بعد از پاسگاه پلیس راه لاهیجان و 500 متر مانده به تونل وانا رخ داد.

وی در تشریح حادثه گفت: حادثه مذکور به دلیل انحراف به چپ کامیون خاور 911 حامل مرغ که از تهران به سمت مازندران در حال حرکت بود و برخورد پهلو به پهلو با اتوبوس بنز به شماره 14 ع 754 ایران 98 که از بابل به سمت کاشان در حال حرکت بود، رخ داد که در پی آن اتوبوس از مسیر منحرف و پس از برخورد با 20 متر از گاردریل مسیر نهایتا در عمیق 15 متری رودخانه هراز سقوط کرد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران افزود: راننده کمکی اتوبوس علی‌رغم تلاش‌های انجام شده در محل کشته و یک پیر زن نیز در حال انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس حامل 20 نفر بوده است، افزود: 5 تن از مسافران کاملا سالم هستند، ‌13 تن مصدوم شده‌اند که از این تعداد 5 تن شکستگی دست و پا داشته و 8 تن نیز کوفتگی داشتند.

سرهنگ کیوانپور تصریح کرد: راننده کامیون در سلامت به سر می‌برد که اقدامات قانونی در برخورد با متخلف این حادثه صورت خواهد گرفت.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیز در این خصوص اعلام کرد: در پی دریافت گزارش سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره در جاده هراز در ساعت 11:36 امروز امدادگران به همراه 5 آمبولانس اورژانس و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. 

بنابر این گزارش، امدادگران سه مصدوم را در محل مداوا و مابقی را به بیمارستان 17 شهریور مازندران منتقل کردند.

کد خبر 64403

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز