تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در مشهد به مصاف پدیده رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. در این دیدار جعفر سلمانی در دقیقه ۱۲، رودی ژستد در دقیقه ۲۳ و آرمان رمضانی ۴۳دروازه میلاد فراهانی را باز کردند.  شاگردان سیدعباس در این دیدار اشتباهات زیادی را در خط دفاع و دروازه انجام دادند که باعث شد در همان نیمه اول شکست سنگینی را متحمل شوند. استقلال با این برد با ۲۵ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

برد راحت شاگردان فرهاد در مشهد | استقلال به صدر رسید

مس رفسنجان یک - نساجی مازندران ۲

تیم فوتبال نساجی این هفته موفق شد به یک پیروزی ارزشمند برابر مس دست یابد. رضا جعفری در دقیقه ۳۹ و حامد شیری در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی برای نساجی گلزنی کردند و تنها گا مس توسط گادوین منشا در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

آلومینیوم اراک صفر -گل گهرسیرجان صفر 

در اراک دیدار تیم های آلومینیوم در دیدار با گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید. آلومینیوم با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد. در آنسوی میدان گل گهر چشم به رای کمیته استیناف دارد تا شاید مشکل بازیکن گابنی اش بزر طرف شود.

نفت‌ مسجدسلیمان۲- فجر سپاسی صفر 

نفت مسجد سلیمان درهفته یازدهم طلسم ناکامی هایش شکست و دومین پیروزی اش را در لیگ برتر جشن گرفت. در این بازی محمد بلبلی ۳۴ و میر هادی میر جوان در دقیقه ۳۹ برای میزبان گلزنی کردند.

هوادار۱-تراکتور صفر 

تیم فوتبال هوادار بتدریج در لیگ برتر به روز های خوبش نزدیک می شود. شاگردان عنایتی این هفته موفق شدند تراکتور تبریز را با یک گل شکست دهند.

کد خبر 645311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha