بارسا از انتقال مسی پولی در نیاورد، اما برکات نام او همچنان برای این تیم ادامه دارد.

مسی و رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، با وجود سپری شدن بیش از ۴‌ماه از جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه کاتالونی همچنان از نام این بازیکن و یادگارهایش سود می‌برد. در سایت رسمی باشگاه محصولاتی پیدا می‌شوند که مرتبط به این ستاره سابق بارسا هستند. به‌طور مثال این سایت پیراهن لیونل مسی در فصل گذشته که این بازیکن خودش آن را امضا کرده است را با قیمت یک‌هزارو ۱۷۰‌یورو به فروش گذاشته است.

دیگر محصول مرتبط با مسی که کاتالان‌ها در فروشگاه‌شان گذاشته‌اند، بازوبند کاپیتانی او با امضای خودش است که ۶۴۳.۵‌یورو قیمت دارد. گران‌ترین جنس فروشگاه بارسلونا که به مسی مربوط می‌شود، پیراهن او در فصل ۱۴-۲۰۱۳ است که نه‌تنها خودش، بلکه ۲‌ستاره دیگر سابق تیم، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا هم آن را امضا کرده‌اند. قیمت این پیراهن ۲‌هزارو ۹۵۰‌یورو است.

در خبری مشابه اعلام شده که بازوبند کریستیانو رونالدو هم که پس از اشتباه داوری و نپذیرفتن گلش به صربستان به زمین انداخته بود، توسط فردی از روی زمین برداشته و به حراج گذاشته شد. این بازوبند کاپیتانی با مبلغ ۷۵‌هزار دلار فروخته شد و کل مبلغ آن به یک‌نوزاد ۶ ماهه اختصاص یافت تا از مرگ نجات پیدا کند.

کد خبر 645886
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha