همشهری‌آنلاین: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی گفت‌: دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان در نشست ویژه دوشنبه شب با امتیاز پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال موافقت کرده است‌.

 به گزارش ایرنا، مهندس محمد علی‌آبادی دوشنبه شب (8 مهر) در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با برنامه 90 افزود‌: به این منظور قرار بود پیشتر جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری، عزت‌الله ضرغامی رئیس صداوسیما و رییس سازمان تربیت‌بدنی برگزار شود که به دلیل سفر دکتر احمدی‌نژاد به نیویورک به امشب (8 مهر) موکول شد.

وی با تاکید بر این نکته که رییس جمهوری در جلسه دوشنبه شب نسبت به این قضیه نظر مساعد داشت اضافه کرد: خوشبختانه رییس جمهوری رهنمود‌های لازم را ارایه دادند و مقرر شد توافق نهایی میان 2 سازمان مذکور صورت گیرد.

مهندس علی‌آبادی همچنین در این گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: متاسفانه بعضا برخی از افراد در این خصوص، نگرش سیاسی دارند و سعی می‌کنند با انعکاس مشکلات فوتبال بیشتر خود را مطرح کنند.

لازم بذکر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکید کرده بود که اگر مشکل حق پخش تلویزیونی مرتفع نشود سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا کاهش خواهد یافت. در این زمینه اوایل هفته جاری نماینده این کنفدراسیون نشستی با مسوولان فدراسیون فوتبال کشورمان داشت و خواستار پاسخ قطعی ایران در این زمینه شده بود.

کد خبر 64632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز