لنوو به تازگی وسیله جانبی جدیدی را برای بازی با تلفن همراه در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو معرفی کرده است.

دسته بازی لنوو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، این شرکت در حال آماده شدن برای ارائه دسته‌های بازی موبایل جدید است که قرار شده در کنار گوشی هوشمند مخصوص بازی لیجن وای۹۰  (Legion Y90) عرضه شود.

با محبوبیت عناوین تیراندازی مانند Peace Elite و PUBG Mobile در بازار، دسته بازی در صنعت بازی‌های موبایلی عادی شده‌اند. عمر این دسته‌های بازی ۳ میلیون کلیک است و از طراحی فلزی استفاده می‌کنند. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، دسته‌های بازی را برای تقلید از حس یک ماوس بازی که در بازی‌های رایانه شخصی محبوب بوده، ساخته است.

با توجه به نزدیک شدن به معرفی گوشی لیجن وای۹۰، تیزر دسته بازی نشان می‌دهد که از Y90 پشتیبانی می‌کند و در کنار آن عرضه می‌شود. در مورد خود گوشی هوشمند، باید بگوییم که این گوشی دارای یک پنل ۶.۹۲ اینچی AMOLED E4 است که وضوح +Full HD، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی جدیدترین و بهترین چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک کوالکام را داشته باشد.

یکی از جنبه‌های قابل توجه دستگاه، یک فن خنک‌کننده فعال هوا است؛ بنابراین واضح است که شرکت لنوو تمرکز خود را بر تجربه بازی گذاشته است. به همین دلیل، جای تعجب نیست که این برند در حال ساخت لوازم جانبی بازی نیز برای دستگاه است.

کد خبر 651654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha