شرکت راویو بازی‌ساز فنلاندی که به خاطر بازی «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) شناخته می‌شود، روز جمعه گزارش داد که سود عملیاتی سه‌ماهه چهارمش افزایش داشته است، چراکه سه بازی برتر این شرکت با رشد خوبی در فروش روبرو بوده‌اند.

پرندگان خشمگین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، این سازنده بازی‌های موبایل مستقر در هلسینکی اعلام کرد: «همه سه بازی برتر ما یعنی Angry Birds ۲، Angry Birds Dream Blast و Angry Birds Friends سال به سال رشد کرده‌اند.»

راویو (Rovio) گفت که انتظار دارد رشد بالایی در سال داشته باشد، اما سود عملیاتی تعدیل شده آن به دلیل سرمایه‌گذاری در توسعه و بازاریابی بازی‌های جدید، سال به سال کاهش می‌یابد.

راویو با خرید شرکت «بازی‌های روبی» ترکیه در ماه آگوست و با مشارکت برای ایجاد بازی‌های موبایل جدید، از تنوع بخشیدن به مجموعه خود، به دنبال رشد بالا است.

بیشتر بخوانید:

الکس پلیتیر – نورماند، مدیر اجرایی راویو در بیانیه‌ای گفت: «ما به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم، با هدف ایجاد راه‌های رشد جدید در بازی‌های معمولی، رشد شبکه مخاطبان و ایجاد ارزش از طریق هم‌افزایی در مجموعه بازی‌ها و استودیوهایمان».

راویو سود عملیاتی زیربنایی را ۱۳.۱ میلیون یورو برای سه ماهه اکتبر تا دسامبر گزارش کرد که حدود ۷۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

کد خبر 656503

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha