با مشارکت اداره کل فرهنگی ، هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش‌وپرورش و شبکه ملی شاد ، بخش ویژه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «جشن ملی ۱۴۰۰» برگزار می‌شود. .

بهاره خسروی / محله

همشهری محله - به نقل از روابط‌عمومی شبکه شاد : بخش ویژه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جشن ملی ۱۴۰۰  با مشارکت اداره کل فرهنگی ، هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش‌وپرورش در شبکه دانش آموزی شاد برگزار می‌شود.

در این بخش ویژه که شامل قسمت‌های مختلفی نظیر قله‌های افتخار ، ساپ ، نو+جوان ، خاندان ویرانی ، برگی از هزاران ، سازمان بسیج دانش‌اموزی و فجر قرآنی‌ است ، کودکان و نوجوانان ، با رویدادهای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

نگاهی به دستاوردهای انقلاب به صورت نمایشگاه مدرسه‌ای ،  انتشار عکس‌های نوستالوژی و افتخارات انقلاب ، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران از زبان نهادهای بین‌المللی ، روایات گوناگون از ویرانی‌های رژیم پهلوی در ایران و محفل انس با قرآن ، از جمله بخش‌های مختلف این بخش ویژه در شاد است.

گفتنی‌است این بخش تا بیست‌دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه «جشن ملی ۱۴۰۰» در شبکه شاد ، از محتویات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 654363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha