آهنگ “We Don’t Talk About Bruno" از انیمیشن افسون (encanto) در صدر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت و از آهنگ "Let It Go" از انیمیشن Frozen پیشی گرفت و به اولین آهنگ دیزنی تبدیل شد که در ۲۹ سال گذشته در صدر جدول قرار گرفته است.

encanto

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از kbc، انیمیشن انکانتو محصول سال ۲۰۲۱ کشور کلمبیا، که جایزه بهترین انیمیشن گلدن گلوب سال ۲۰۲۲ را دریافت کرده است، درباره یک دختر جوان و خانواده‌اش در کلمبیاست که همه اعضای خانواده‌اش دارای قدرت جادویی هستند اما دختر جوان هیچ قدرتی ندارد و از تنها بودن در خانواده خود بدون قدرت جادویی سرخورده شده است. این دختر و خانواده‌اش در یک شهر پر جنب و جوش در کوه‌های کلمبیا زندگی می‌کنند که در یک خانه‌ جادویی در مکانی شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده‌اند.

از زمان نمایش این فیلم در دسامبر سال گذشته، آهنگ «ما در مورد برونو صحبت نمی‌کنیم» نوشته لین مانوئل-میراندا در جدول بیلبورد قرار گرفت و این هفته در رتبه اول قرار گرفته است. این آهنگ از آن زمان حتی از "Let It Go" محبوب‌تر شده است. بر اساس آمار مجله بیلبورد، «ما در مورد برونو صحبت نمی‌کنیم» با ۳۴.۹ میلیون بار پخش، رتبه‌ها را طی کرد و همچنین رکورد پربازدیدترین هنرمندان ضبط‌شده را در ۱۰۰ آهنگ داغ به نام خود ثبت کرد. 

بعد از ۸۰ سال | آهنگ یک انیمیشن در صدر جدول بیلبورد قرار گرفت

این اولین بار بعد از سال ۱۹۳۳ و آهنگ علاء‌الدین است که یک آهنگ از انیمیشن به رتبه یک می‌رسد.

کد خبر 654500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha