پونفرادینا با حضور امیر عابدزاده شسکت سنگینی را تجربه کرد.

امیر عابدزاده

به گزارش همشهری آنلاین پونفرادینا در هفته بیست و ششم لالیگای ۲ به مصاف خیرونا رفت که این دیدار با شکست سنگین یاران عابدزاده به پایان رسید. گلر ملی پوش ایران در این بازی در ترکیب ثابت پونفرادینا حضور داشت.

پونفرادینا که هفته قبل هم شکست خوره بود در این بازی خارج از خانه با ۳ گل مغلوب شد تا از صدر جدول فاصله اش بیشتر شود.

 یاران عابدزاده با این باخت در امتیاز ۴۱ با خیرونا برابر شدند، اما بخاطر تفاضل گل کمتر سقوط یک پله‌ای داشتند و به رده ششم جدول لالیگا ۲ اسپانیا رفتند.

امیر عابدزاده که پیش از این ۲۰ بازی در لالیگا ۲ اسپانیا انجام داده بود، در تقابل با خیرونا سنگین‌ترین شکست در زمان حضورش در پونفرادینا را تجربه کرد.

کد خبر 655260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • hamishe irani AU ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    5 6
    امیدوارم سر دبیر این صفحه اینتر نتی اجازه دهد این نظر من در مورد استفاده از لغات انگلیسی بجای لغات فارسی که از نظر من ضد منافعه ملی است در این روزنامه خبری اصول گرا درج شود. مدتیست من در این خبر نامه به لغاتی بر میخورم که برای من یک ایرانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنم درک و فهم آن مشکل است.مثلا نویسنده این مقاله از لغت سیو استفاده می‌کند که من تا چند لحظه منظور نویسنده را متوجه نشدم. در این مغلطه من می‌خواهم بپرسم- جناب شما برای انگلیسی زبانان داری مینویسی یا برایه ۸۵ میلیون فارسی زبان؟.سیو یعنی چی؟ مگر نمی‌شد نوشت ایشان ۳ بر دروازه را نجات داد؟